Morellato
Mladý Talian Giulio Morellato začal v roku 1930 ako hodinár. Po rokoch navrhovania a výroby kožených pásikov a hodiniek si ale uvedomil, že ho hodinárske remeslo príliš nenapĺňa. Pustil sa preto do pre neho vtedy zaujímavejšej a zárobkovejšej činnosti: ručnej výroby strieborných a zlatých šperkov. Heslom jeho značky sa v nasledujúcich rokoch stala veta „Šperk na celý život“. Guilio sa totiž sústredil na výrobu vysoko odolných a jednoduchých šperkov, z ktorých sa dámy a následne aj páni mohli tešiť každý deň. Tento prístup k výrobe šperkov bol v tom čase úplne revolučný a obletel celý svet. Svojmu mottu však značka zo 100% splnila až s prvými modernými šperkami z ušľachtilej ocele. Až oceľové šperky sú totiž vďaka svojej odolnosti a jednoduchosti vhodné na každodenné nosenie.
Medzinárodný úspech prišiel až na prelome storočia, kedy už bola firma v rukách ďalšej generácie Morellatov. S oceľovými šperkami už klenotnícka veľmoc dieru do sveta urobila a začala tak hľadať nové výzvy. Morelattiho dedičia nešli pre nápad ďaleko a rozhodli sa inšpirovať pôvodnú ideu svojho predka: luxusné dámske a pánske hodinky. Elegantní Giuliovi výrobky vyzbrojili pevnou konštrukciou z čoho iného ako z ušľachtilej ocele.